Viiiilken dag..

Herrejisses vilken dag..
Började dagen men 2 timmars sömn och "undebart" morgonhumör.. :S
Stack upp till syrran och sjöng för henne vilket kanske inte uppskattades jätte mycket? haha

Vidare till praktiken 9-15 och vilken jääävla dag, trött som ett as MASSOR att göra för min del, kändes som jag stog och sov vid vissa tillfällen, de e fan inte ok.. lagom stressigt bara där..

Slutade till sist, men då skulle jag göra det, det, det, det, det OCH det...
och till sist ut till huset och börja göra det, det,det,det och det...
Pust.. började med att jag kommer dit, slänger mig i sängen i vårt gästrum, myser med chili och börjar stor tjuta.. inte att jag var ledsen utan att jag var så sjuuukt trött och stressad..
 
Låg där i 10 min och tyckte synd om mig själv, sen mecka tårta och skit..

Gästerna började dróppa in vid 19.10 tiden, sen flöt det på jääävligt fint, fan va lyckat! :)
Kvällens höjd punkt.. Highway man! :)

Bilder från kvällen, dock inte på några personer.. Lite bords arrangemang å så bara.. :)















Nu jäääklar i det ska jag sova... Ända tills 12.30..!! det förtjänar jag till fullo idag!!!

Kommentarer, 1 st

Postat av: Tess

på xxxlutz i malmö :)


DATUM: 2011-01-07 TID: 13:44:39
URL: http://missplaymate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0