Något speciellt..

Det måste vara något speciellt med söndagar.. Iaf de senaste 2, förra Söndagen när ja skulle lägga mig för att sova fick jag VÄRSTA migrän anfallet.. Å vad händer inte idag/igår samma jävla sak, har tagit tabletter men de funkar inte.. Har kännt en MEGA muskelknuta i nacken, kan ju vara den som påverkar det hela, ska se om jag får tag i min kiropraktor nu om några timmar, detta funkar iaf inte.. Det enda jag kan göra är att sitta upp på ett spec sätt, då känns det inte lika mkt.. Även min axel har på något sätt kommit på nåt felaktigt sett.. Känns verkligen INTE bra, bara ja lyfter armen tar de emot, så det var en pers att bara klä av sig för sängen innan, men allt kanske hänger ihop me knutan.. ?

Helgen.. Var ut å käka med 6 andra töser i Fredags för att fira lykkes födelsedag, Mia var snortrött så vi va inte där sålänge, skulle hem till mig å fixa/slå in Lykkes presenter inför Lördagens fest.. Slutade med att vi däckade båda 2 i soffan å kollade på snake on a plane.. sen så småning om skjutsade ja hem mia å drog å campade i M.s säng.. Låg å snackade i säkert 4 timmar om allt, drack vars en öl efter mitt plötsliga öl sug.. Faktiskt jävligt trevligt!

Lördag, var hur trött som helst, slängde mig i duschen, åkte å hämta Mia vid 20, sen vidare hem till Lykke för hennes förfest.. Hon blev jätte glad för sina roooosa paketeter.. :)
Ida kom å titta förbi en sväng, min bästa vän! I love you!! :D


Söndag.. Sovit massa (som vanligt) mest suttit hemma..
Var ute å åka en sväng me M, körde runder, snacka en jävla massa.. Vi har blivit jävligt bra på det har jag märkt.. Konstigt nog.. !?
Kom hem, strax efter kom Martin å ville ha kaffe.. Satt ute å snacka i 45 min ca..
In kolla tv en sväng, sen SMÄLLDE migränen på :( Sen dess har ja typ försökt sova men de går ju inte sådär jätte bra när de gör ont att bara ligga ner med huvudet.. :S

Om några timmar.. Måndag, ska ja som sagt ringa min kiropraktor, sen så småningom ut till huset å fixa lite, Mimi ska hänga med ut dit så de kan säkert bli skoj..  :)

Ha d niiiiice!!!




Vill, vill, vill ha den!!!

Kommentarer, 0 st


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0