Tvåtusenelvanollettnollfem

2011-01-05

Idag är det Carins födelsedag.. Grattis snygging.. I love You!!

Syrrans sista år som "20-åring" nu då.. :) Sen e hon en gammal tanta (mohaha)



Har jobbat idag 17-22 jääävligt soft hade bara ett sällskap på 15 pers så de va lugnt :)

Träffade syrran Annika Chili och Vilda efter jobb, snacka lite och fick grejerna jag skulle förbereda tills imorgon.

Kom hem slängde mig i duschen, satte igång en maskin tvätt.. Har gjort marinaden till kycklingen och fixat lite..

Sitter åter igen mitt i natten och väntar på John Blund, men den grabben kan fan inte tycka om mig :(

Ska kolla igenom lite tidningar och se om jag förhoppningsvis somnar sen..



Buona Notte !!

Kommentarer, 0 st


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0