Shaggy..

Hahaa jag sitter ändå å lyssnar på MrBombastic, gammal som gatan men fick den på huvudet igår när ja snackade med Fia i telefon haha, men hon gilla inte alls när ja satt å sjöng den utan sa bara att hon skulle lägga på om ja fortsatte.. Dummis!.. ;P

Sitter å RÅ slöar i soffan, fryser som fan idag, drar som fan från fönstrena.. :(
Mår fan bra idag men e helt knas i huvudet, vet inte om de e nacken som spökar eller va fan de e, men de påverkar min syn lite..

Kom upp i bra tid idag :I Börjar ordna upp sig hehe.. ställde klockan på 9.30 igår, å ja vakna ändå 8.45 av mig själv.. de e ju ändå skit bra för att vara jag.. ! :D


Gjorde lunch för ett tag sen, sjukt gott.. !
Stekt kyckling med ingefära & Vitlök, fullkornsris, avokado sallad och lätt creme fraiche med rödlök,vitlök å timjan.. GOTTH!!


Nä nu ska ja pälsa på mig för att gå ut å rööga mig en Lightare...
Sen får ja väl sätta fart å duscha osv..
Ska kolla Johans lägenhet idag sen träffa Ida & Fille :D




Ha de göttans..!!




Den bjuder vi på, eller hur Fis

Kommentarer, 0 st


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0